Kontakt Yammi

Har du spørgsmål til din bestilling eller vil du bare gerne i kontakt med os, så er der flere måder at gøre det på.

Vi sidder klar mandag til fredag kl. 9 til 22, og lørdag plus søndag fra 11 til 22.

Vi går efter at svare dig så hurtigt som muligt.

Her kan du se mulighederne og hvor godt vi gør det.

  • Chat med os
    Svartid ca. 1 min. (Find chatten nederst til højre i dit browservindue)
  • Telefon 00 00 00 00
    Svartid ca. 1 min.
  • Send en besked via kontakt formular til højre
    Svartid ca. 10 min.
  • Send en besked på Facebook
    Svartid ca. 10 min.

Hvis det, du vil snakke med os om, ikke haster helt vildt, så skriv en besked til os. Det tillader os mange gange at kigge lidt dybere på din henvendelse fremfor et hurtigt svar på chat eller telefonen.

Facebook, Instagram og Google+

Vi elsker de sociale medier, og du er altid velkommen til at kontakte os via dem – uanset hvad det drejer sig om. Så har du noget, vi skal høre om, kan du finde os her:

Yammi på Facebook  Yammi på Instagram  Yammi på Google+

Hvad er dit spørgsmål?

Vi beklager meget hvis din ordre er blevet afvist.

Hvis du har forhåndsbetalt din ordre, har vi allerede retuneret pengene til din bankkonto igen. Du kan derfor trygt bestille, fra en anden restaurant.

Hvis du har benyttet et gavekort, vil dette være retur på din Yammi konto.

Vi beklager din bestilling er forsinket. Det bedste du kan gøre er at kontakte restauranten, og forhøre hvornår din bestilling er fremme. Telefonnummert står i den bekræftelse, vi har sendt dig per. e-mail.

Hvis du ikke kan få løst det med restauranten, kan du kontakte os via en af de nedenstående løsninger. Have gerne dit ordrenummer klar, så kan vi hjælpe dig bedst muligt. Du finder det i samme e-mail.

Du vil modtage en bekræftelse på e-mail, lige så snart restauranten har accepteret din bestilling. Hvis du ikke kan se den i din indbakke, så kig eventuelt i dit spam-filter.

Vi er kede af, at du har modtaget noget forkert. Vi anbefaler, at du straks ringer ned til restauranten, så I kan finde en løsning sammen. Deres nummer står i den bekræftelse, vi har sendt dig på e-mail.

Hvis du ikke kan få løst det med restauranten, kan du altid kontakte os med en af de nedenstående løsninger. Hvis du har dit ordrenummer klar, som står i samme e-mail, så kan vi hjælpe dig hurtigere.



    Er du ejer af en restaurant og gerne vil have den på Yammi?

    Er du allerede en del af Yammi? Administrér din restaurant